Malo tko se zamara tehničkim karakteristikama Uspinjače dok, uspinjući se prema najstarijem dijelu grada, uživa u panoramskom pogledu na Zagreb koji svakim metrom izgleda sve impresivnije.
Osječki poduzetnik Klein nije ni sanjao o tome da će baš njegovo proučavanje kretanja stanovništva u smjeru Donji grad – Gornji grad Tomićevom ulicom Zagrebu donijeti najkraću žičanu željeznicu na svijetu koja je namijenjena javnom prijevozu.
Iza tih svih prekrasnih priča i povijesti Uspinjače, malo tko zna informacije o cijelom sustavu i dvjema kabinama koje na dnevnoj bazi prometuju na udaljenosti od 66 metara i povezuju donju i gornju stanicu koje se nalaze na 126 mnv, odnosno 156,5 mnv.
Riječ je o dva vagona kapaciteta 28 putnika čija je dužina 5640 mm s osovinskim razmakom 3700mm. Težina praznih kola je 5,05 tona, a nosivost iznosi 2,24 tone.
Pogonski motor je elektronički, a nalazi se na gornjoj postaji. Snage je 28,5 kW, a napajan je strujom napona 400V, dok radi na 720 o/m. Zbog brzine od 1,5m/s, 66 metara dug put, uz pomoć 22 metara dugog vučnog užeta, prelazi za 64 sekunde.
Uspinjača je sagrađena kao kosi vijadukt od osam polukružnih otvora duljine 2,5 metara, a on se sastoji od opeke s vapnenim mortom.
Iako svakodnevno, svakim novim prolaskom obje kabine, vrši se jako mehaničko opterećenje, ta konstrukcija do danas nije pokazala znakove bilokakvih deformacija.