Već smo se naviknuli na niskopodne tramvaje koji nas svakodnevno voze zagrebačkim ulicama, no ovaj put ćemo se posvetiti ipak nešto starijem modelu – M-24.
Riječ je o tramvaju izrađenom prema projektu Dragutina Mandla, koji je građen od 1924. godine. M-24 je bio prilagođen za vožnju desnom stranom, koja je u Zagrebu stupila na snagu 01. siječnja 1926. godine.
Tijekom svoje proizvodnje, proizvodio se kao dvosmjerni (imao je dvije upravljačnice, svaku s jedne strane tramvaja), a u periodu od 1940-ih i 1950-ih radi se konverzija u jednosmjerne.
Nakon prestanka proizvodnje, zamijenjuje ih serija TMK 101, a prometovali su sve do dolaska tipa Tatra T4, 1976. i 1977. godine, kada se povlače iz uporaba.
Tramvaji M-24 su dugi 10 a široki 2.04 metra, dok su težili skoro 10 tona (9,6).
Postoje dva sačuvana originalna primjerka: jedan služi kao turistički tramvaj, a drugi se nalazi u vlasništvu Tehničkog muzeja Nikola Tesla. Također, sačuvan je i po jedan primjerak pripadajućih prikolica „Pagoda“ i „Košak“, i svi modeli su u voznom stanju.
Na tračnicama M-24 možemo najčešće vidjeti za vrijeme manifestacije Advent u Zagrebu.