Najavljena suradnja katedre za marketing Ekonomskog fakulteta i Muzeja za umjetnost i obrt na izložbi “Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost”.
Ugledni profesori s Ekonomskog fakulteta u ciklusu predavanja u Muzeju za umjetnost i obrt na temu marketinga: Marketing u šezdesetima – mit ili stvarnost?
Ostvarenom suradnjom Ekonomskog fakulteta i Muzeja za umjetnost i obrt biti će realizirano pet aktualnih predavanja i radionica na temu marketinga. Prvi kolegij s marketinškim sadržajem na diplomskoj razini ponuđen je još davno 1961., a 1968. godine na poslijediplomskoj razini na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.

“Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim”, “”Dobra stara vremena”: nostalgija u marketingu”, “Je li marketing umjetnost ili znanost?”, samo su neke od aktualnih marketinških tema čija će predavanja voditi uvaženi profesori sa Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta iz Zagreba u sklopu izložbe Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost. Stručna predavanja aktualnih sadržaja vezanih uz marketing i temu izložbe održat će se u Muzeju za umjetnost i obrt od svibnja do rujna, tijekom trajanja izložbe, izuzev u kolovozu. U navedenom periodu održat će se ukupno pet predavanja pod vodstvom profesora Emeritusa Joze Previšića, prof.dr.sc. Đurđane Ozretić Došen, doc.dr.sc. Sandre Horvat, doc.dr.sc. Vatroslava Škarea i Tanje Komarac, univ.spec.oec. U sklopu programa predavanja održat će se i radionica na temu crowdfunding kampanja, pod nazivom „Inovativni pristupi financiranju svojih ideja“ koju će voditi doc.dr.sc. Morana Fudurić.
Ova značajna i vrijedna suradnja Ekonomskog fakulteta i Muzeja za umjetnost i obrt dat će poseban doprinos razumijevanju začetaka marketinga šezdesetih godina, te posebice njegov razvoj i primjenu u području marketinga u kulturi. Činjenica jest da je 1961. godine prvi kolegiji s marketinškim sadržajem ponuđen na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu na diplomskoj razini, a 1968. na poslijediplomskoj razini. Profesionalno marketinško obrazovanje u Hrvatskoj intenziviralo se krajem 1980-ih i naročito 1990-ih godina prošloga stoljeća. Sveučilišta su počela razvijati marketing kao zaseban smjer studija. Danas je marketing područje edukacije i izučavanja na svim razinama studija, a edukacija iz različitih marketinških specijalnosti ima zavidnu potražnju.
Raspored predavanja:
17.5.2018., u 19 sati
Predavač: professor emeritus Jozo Previšić
Tema: Marketing u Republici Hrvatskoj u 1960-tim
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
12.06.2018., u 19 sati
Predavač: prof.dr.sc. Đurđana Ozretić Došen
Tema: Uloga marketinga usluga (muzeja) u ekonomiji doživljaja
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
14.6.2018., u 19 sati
Radionica na temu: Inovativni pristupi financiranju svojih ideja
Vodi: doc.dr.sc. Morana Fudurić
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
5.7.2018., u 19 sati
Predavač: Tanja Komarac, univ.spec.oec.
Tema: Mitovi i stvarnost: Kako tehnologija mijenja naš pogled na muzeje?
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
20.9.2018., u 19 sati
Predavač: doc.dr.sc. Vatroslav Škare
Tema: Je li marketing umjetnost ili znanost?
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
27.09.2018., u 19 sati
Predavač: doc.dr.sc. Sandra Horvat
Tema: „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu.
Mjesto: Muzej za umjetnost i obrt
Ulaz na sva predavanja je besplatan.