Pred nama je zadnji mjesec izložbe Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost

Dok kolovoz polako broji zadnje sate, a rujan kuca na vrata vrijeme je da najavimo bogat i raznolik program uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj i u rujnu koju možete pogledati još samo mjesec dana.

Ne propustite stručna vodstva, predavanja, kao i kreativne radionice.

Velika, epohalna izložba Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost koju je do sada posjetilo više od 20.000 ljudi ostaje otvorena do 30. rujna. Prostire se na više od 1400 kvadratnih metara, u čak 12 dvorana i ima više od 1000 eksponata.

Izložba se može razgledati svaki dan, osim ponedjeljka, od 10 do 19 sati te nedjeljom od 10 do 14 sati. Minimalno trajanje razgleda izložbe je sat vremena, stoga se najkasniji ulazak u Muzej preporuča do 18 sati. Muzej se zatvara u 19 sati.

U najavi

U srijedu, 12. rujna u 17 sati održat će se stručno vodstvo prof. Zvonka Makovića, autora idejnog koncepta izložbe Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost.

U utorak, 18. rujna u 17 sati održat će se stručno vodstvo kroz dionicu Pop, rock i jazz glazba u izložbi Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost koje će voditi Hrvoje Horvat, autor istoimene dionice.

U srijedu, 19. rujna u 17 sati održat će se okrugli stol u sklopu izložbe Šezdesete u Hrvatskoj – mit i stvarnost na temu „Postoji li danas autohtona hrvatska moda?“, a vodit će ga doc.dr.sc. Katarina Nina Simončić, autorica dionice mode.

U četvrtak, 20. rujna nastavlja se ciklus predavanja uglednih profesora s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s MUO na temu marketinga. Predavanje će se održati u Muzeju za umjetnost i obrt s početkom u 19 sati. Ovo zanimljivo, interaktivno predavanje na temu Je li marketing umjetnost ili znanost? voditi će doc.dr.sc. Vatroslav Škare, a razgovarat će se o brojim pitanjima uspješnosti marketinga, među inima i o tome je li za uspješan marketing važnija kreativnost ili analitičnost odnosno jesu li dobri marketinški stručnjaci sličniji umjetnicima ili znanstvenicima? Odgovori će se potražiti tijekom interaktivnog predavanja koje će započeti u vremenu rađanja marketinške struke na Aveniji Madison u New Yorku 1950-ih godina, a završit će u Zagrebu u dobu digitalnog marketinga 2018. godine.

U četvrtak 27. rujna u 19 sati održat će se posljednje u nizu predavanje profesora s Katedre za marketing, Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, na temu „Dobra stara vremena“: nostalgija u marketingu koje će voditi doc.dr.sc. Sandra Horvat. U predavanju će se, kroz domaće i strane primjere, predstaviti mogućnosti primjene nostalgije u suvremenim marketinškim aktivnostima kao što su ponovno lansiranje ili isticanje proizvoda koji su bili uspješni u prošlosti (npr. Borosane, Silk Milk) ili retro ambalaže (npr. Domaćica), korištenjem poznatih ličnosti koje su najveću slavu imale u prošlosti (npr. Marilyn Monroe za Citroen DS3, Brigitte Bardot za Lancel), ili razvojem promotivnih kampanja kojima se potrošače podsjeća na djetinjstvo („Sjeti se“ za SOS dječje selo).

U petak, 28. rujna u 19 sati, uz izložbu Šezdesete u Hrvatskoj- mit i stvarnost održat će se razgovor Maje Đurinović, autorice dionice plesa, s balerinom i baletnom koreografkinjom Majom Bezjak.

Program pedagoškog odjela MUO

08. rujna, 10-14 sati: Radionica Paper dress 1965. Revitalizacija.
15. rujna, 10-14 sati: Radionica POP–ART, OP–ART : Tekstil i ručni rad
22. rujna, u 12 sati: otvorenje izložbe radova nastalih uz ’60-e / Izložba u atriju, otvorena do 30.9.

Cijena ulaznice za odrasle iznosi 40 kn; za učenike; studente i umirovljenike 20 kn; za grupne posjete (od 10 do 30 osoba) cijena po osobi je 30 kn;  za grupne posjete učenika, studenata i umirovljenika (od 10 do 30 osoba) cijena po osobi iznosi 15 kn.

Obiteljska ulaznica (za obitelji s djecom mlađom od 15 godina) iznosi 70 kn, dok nezaposlenim osobama ulaz besplatan (uz predočenje dokumenta koji to dokazuje).