7/268: Genijalni prikaz svih generacija tramvaja od modela M-24 do TMK 2200

Od godine 1891., kada su 5. rujna prvi put planirano i organizirano gradskim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom, u dnevnik se Zagrebačkog električnog tramvaja upisalo mnogo događaja. Na prvim je stranicama elektrifikacija 1910., a posebno se ističe i 1931. – kada se, četiri godine ranije uspostavljen, ZET-u priključuje i autobusni promet. Neizostavnu ulogu u zagrebačkom prijevozu putnika ima Uspinjača, još od 1890., kao i sljemenska žičara – koja je, također u ZET-ovom prometu bila od ’63. do 2007. godine. Nakon stanke zbog izgradnje, naslijedit će je nova i suvremenija. Modernizira se i tramvajski vozni park, osobito od 2005. godine, kada prvi niskopodni tramvaj domaće proizvodnje počinje voziti zagrebačkim ulicama.

Pri proslavi 128 godina od prvih tramvajskih kola u Zagrebu, na okretištu tramvaja Remiza dočekao nas je genijalni prikaz svih generacija zagrebačkih tramvaja – od modela M-24 pa sve do modela TMK 2200.

Više o projektu 268 možete pročitati na licegrada.plus/268, a sve objave u sklopu projekta možete pronaći na licegrada.hr/268